Operaator, kes on looja. Lisaks oskusele leida igale žanrile, saatele, ülekandele talle omane pildikeel, on ta võimeline selle ka tehniliselt teostama. Tema vargamäelik visadus harjutada vajadusel tundide kaupa uut dünaamilist pildilahendust, on saanud legendiks ja mõõdupuuks teistele, alustavatele operaatoritele. Ergo usub kannatlikku töösse ja ehk sellessegi, et televisiooni on võimalik armastada. Kuid teha seda ikkagi alati uuel, seni käimata rajal. Mitte kopeerides tehtut ja täites tellimust. Vahel saab talle saatuslikuks lõpmatu leplikkus, mis tähendab, et ta seisis Lotte lugude võtteplatsil 12 tundi kaamera rigiga küljes, saamata istuda või puhata. Ainult, et ta ei virise ning tunnustab neid, kes töötavad temaga koos. Enamasti pole andekad inimesed kuigi meeldivad – Ergo on selles osas erand. Vähe on maailmas inimesi, keda kannustab sedavõrd tugev soov liikuda paremuse poole kui Ergo Treierit. Tõenäoliselt ei ole täna enam ühtegi suuremat televisiooniprojekti, milles Ergo osalemine poleks iseenesestmõistetav ja hädavajalik. Ergo on väga mitmekülgne. Ta on hinnatud juhtoperaator, kes kuulab ja mõtleb kaasa, leiab keerulistes oludes lahendusi ja suudab hoida ära plahvatusohtlikke olukordi. Ergot siiski liiga tihti juhtoperaatori postil ei näe. Sest siis jääb täitmata mõni oluline koht kaamera taga. Ergo on kindlasti, kas kõige parem või üks paremaid kraanaoperaatoreid tänases Eestis. Ja täiesti ületamatu ja ainukordne on ta omaehitatud relsikaamera juhtimisel. Ergost paremat operaatorit on raske leida ka võtteks, kus on üks õlakaamera ja ümberringi elu ise, oma kõige ettearvamatutes ilmingutes. Ergo loomingulisus ja kompromissitu täiusetaotlus on erakordne, samuti nagu maksimaalne nõudlikkus iseenese suhtes. Ja see kõik pole lõpuks ka kõige olulisem. Ergo on erakordselt meeldiv inimene, kellega koos võib julgelt minna kõige raskemasse lahingusse ja teada, et su seljatagune on kaitstud.